tisdag 11 maj 2010

Bröt i Hjo och blev 4:a iTidaholm!

Hade ingen bra start på helgens sverigecup då min framgaffel gick sönder på första varvet i Hjo och var tvungen att bryta loppet. Förstod att Söndagens lopp också var i fara men jag fick låna en gaffel av Kajsa Snihs som passade och vi lyckades få till cykeln innan start i Tidaholm. Med lite revanshlust och bra ben gjorde jag mitt bästa lopp hitills och lyckades ta en fjärde plats. Riktigt nöjd med det och jag är oerhört tacksam att jag fick låna framgaffeln!
På söndag är det dags för årets första långlopp, Billingeracet i Skövde och det ska bli riktigt spännande. Hoppas att mina ben står sig bra i lite längre lopp också!!!

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Kajsa är snäll hon. Aha, så det var du som ringt Öster Cykel om delar då? Vad var det som hände med gaffeln?

håkanlöfström sa...

Sorry att jag svarar så sent!, Min Lockout pajade så jag letade reservdelar. Tyvärr fanns inga i Sverige så jag fick en ny rock shox istället!