onsdag 5 maj 2010

Egen mekaniker!!!

Har under försäsongen funderat på att det skulle vara perfekt att ha en egen mekaniker och tog därför kontakt med Stefan Persson på Perssons bikes i Kungsgården.
Stefan har under många år kört både Downhill, fourcross och XC på hög nivå och har dessutom jobbat som mekaniker i många år. Han besitter stora kunskaper om alla cykelprylar och fixar i stort sätt allt.
Vi har startat ett samarbete och han kommer att hjälpa mig om det uppstår några problem med cykeln under säsongen.
I förrgår var jag där och fick många bra tips och han gick igenom och finjusterade hela cykeln.
Detta är en stor trygghet då det lätt kan uppstå problem som är svåra att lösa själv!!

3 kommentarer:

Jonas l sa...

Hej. Schysst med egen mek. Jag såg och hejjade på en kille i full Meridamundering och på en 9-6 idag vid Hallbystugan. Var det du eller någon annan?

håkanlöfström sa...

Japp!, det var jag! Har varit nere i jönköping då min kära flickvän pluggar där nere! Grymma banor i Hallby tycker jag!!

Jonas l sa...

Nice, säg till när du är nere nästa gång. Körde träningstävling där idag